مازیار فلاحی

مازیار فلاحی

بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفدران مازیار فلاحی
مازیار فلاحی

مازیار فلاحی

بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفدران مازیار فلاحی

دانلود دوآهنگ بسیار زیبابا نام های دلم بشکنه حرفی نیست و گل نازم

 

 

  

 

من اینجا از طرف خودم و تمام طرفداران و دوست داران  

آقای فلاحی   

 

فرا رسیدن شب یلدا رو به ایشون تبریک میگم: 

 

محفل آریائی تان طلائی ! دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی ! پیشاپیش مبارک باد   

 

این شب اهورائی . . .  

 


 

 

دلم بشکنه حرفی نیست 

 

 

گل نازم 

 

 این دو آهنگ مربوط به فصل دو سریال قلب یخی می باشند. 

برای دانلود روی اسم ترانه ها کلیک کنید.

دانلود آهنگ بسیار زیبای دل بکن (دیگه دیره)

   

 

 

دل بکن 

 

این ترانه تیتراژ پایانی دوم سریال جاودانگی می باشد. 

برای دانلود ترانه روی اسم آن کلیک کنید.

دانلود دو آهنگ بسیار زیبا به نام ها قاصدک و از تو محرومم

 

 

 

قاصدک 

 

از تو محرومم 

 

این دو ترانه موزیک متن سریال جاودانگی می باشند. 

برای دانلود ترانه ها روم اسم آنها کلیک کنید.

دانلود نسخه ی اورجینال آهنگ بسیار زیبای جاودانگی

  

 

 

جاودانگی  

 

این آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی می باشد. 

برای دانلود روی نام ترانه کلیک کنید.

دانلود دموی ترانه ی قسم

 

 

 

 

قسم 

 

 

برای دانلود روی نام ترانه کلیک کنید.

 

دانلود ترانه ی لحظه ها با صدای مازیار فلاحی-آلبوم خاص

 

 

 

لحظه ها  

 

 

برای دانلود روی نام ترانه کلیک کنید.

عکس ها کنسرت مازیار فلاحی در زاهدان

 

 

بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب... 

ادامه مطلب ...

اجرای زنده ترانه ی مجنون لیلی

 

 دانلود کلیپ 

 

توجه : این ویدئو مربوط  به اجرای مازیار فلاحی در مراسم فرش قرمز است.  

دانلود آلبوم بذار دستاتو تو دستام

 

   

 

نگفته بودی 

 

دستمو ول نکن 

 

بذار دستاتو تو دستام 

 

دختران 

 

لحظه های دیدار 

 

نبش قلب 

 

دلم گرفته 

 

تو رو دوست دارم 

  

توجه‌: این آلبوم رسمی مازیار فلاحی نمی باشد. 

برای دانلود روی اسم آهنگ ها کلیک کنید.