مازیار فلاحی

مازیار فلاحی

بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفدران مازیار فلاحی
مازیار فلاحی

مازیار فلاحی

بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفدران مازیار فلاحی

دانلود آلبوم بذار دستاتو تو دستام

 

   

 

نگفته بودی 

 

دستمو ول نکن 

 

بذار دستاتو تو دستام 

 

دختران 

 

لحظه های دیدار 

 

نبش قلب 

 

دلم گرفته 

 

تو رو دوست دارم 

  

توجه‌: این آلبوم رسمی مازیار فلاحی نمی باشد. 

برای دانلود روی اسم آهنگ ها کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://mezrab khamush.blogfa.com

سلام اهنگ تپش قلب اصلا دانلود نمیشه نه تو این وبلاگ بقیه ی سایتام اینطوریه

دایی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

جوحو فش نمی دم چون لایقش نیستی ریدی بد جور هیچ کدوم از لینک هات کار نمی کنه

براتون دعا میکنم که خدا شفاتون بده. چون اگر سواد داشته باشید میبینید که همه از لینک ها تشکر کردن و گفتن زود دان میشه.
در نتیجه شما با خودتون مشکل دارید.
لطفا بی عرضگی خودتون رو با توهین به بقیه نشون ندید.

ار بقیه دوستان عذرخواهی میکنم که اینجوری صحبت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد